Organizacja eventu

Ubrania, projektanci i marki odzieżowe – znajdziesz tu wszystko, co chcesz wiedzieć o modzie. Plotkujemy o najnowszych trendach, podpowiadamy, gdzie robić zakupy. Dołącz do nas!
Awatar użytkownika
Zefir
Posty: 187
Rejestracja: 16 lip 2019, 13:00

Organizacja eventu

Post autor: Zefir »

czy ktoś z was organizował taki event w willa zagórze? znalazłam ich ofertę tu http://www.willazagorze.pl/pl/konferenc ... szawy.html i chciałabym przeprowadzić wyjazdową konferencję 3 dniową połączoną właśnie z imprezą integracyjną dla naszych pracowników. Mam już nawet namiary na fajnego animatora do takich eventów, myślałam m in o jakimś survivalu albo o zapasach sumo w tych super dużych strojach
Awatar użytkownika
Loliczko
Posty: 112
Rejestracja: 03 lip 2019, 8:56

Re: Organizacja eventu

Post autor: Loliczko »

Tego typu imprezy warto w tym hotelu w Rzeszowie organizować - https://www.imperium.rzeszow.pl/index.php/pl/ Mają doświadczenie odnośnie takich imprez i naprawdę dobrze do tematu podchodzą, zawsze wszystko genialnie jest przygotowane
Awatar użytkownika
Specjalista
Posty: 33
Rejestracja: 13 sie 2019, 14:04

Re: Organizacja eventu

Post autor: Specjalista »

Taka organizacja nie należy do najłatwiejszych, dlatego dobrze jest zlecić to komuś lub skorzystać z czyjejś oferty na organizowanie takiej imprezy. Dobrym rozwiązaniem jest CulinaryOn . Studio kulinarne które otwiera się w Warszawie we wrześniu. Można tam zorganizować własnie takie fajne imprezy firmowe i nie tylko.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 324
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:21

Re: Organizacja eventu

Post autor: mczay »

Skontaktuj się z https://www.piknik-event.pl/organizacja-imprez/ - jestem pewny, że firma będzie w stanie Ci pomóc w organizacji Twojego wymarzone eventu!
Awatar użytkownika
Natalex
Posty: 99
Rejestracja: 19 sty 2019, 13:50

Re: Organizacja eventu

Post autor: Natalex »

Organizacja eventu to spore wyzwanie i teraz przyszła na mnie kolej, żeby taki zrobić dla naszej firmy. Szukałam odpowiedniego miejsca na taką okazję i trafiłam w internecie na Hotel Włoski https://hotelwloski.pl/ . Dowiedziałam się, że znajoma firma robiła już tam spotkania i byli bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi. Oprócz wyszukanego menu można liczyć tam na wiele ciekawych atrakcji. Na przykład bankiet z Gwiazdą Wieczoru.
Awatar użytkownika
Dariusz Kowalski
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2019, 13:49

Re: Organizacja eventu

Post autor: Dariusz Kowalski »

Ja ze swojej strony polecam hotele legnica Nowodworski. Można tam wszystko ogarnąć, a pracownicy są bardzo mili.
Awatar użytkownika
Mosia
Posty: 223
Rejestracja: 11 kwie 2019, 14:27

Re: Organizacja eventu

Post autor: Mosia »

Takie przygotowanie do eventów typu konferencja może być znacznie prostsze decydujac sie na wynajem sali konferencyjnej http://www.fullserviceoffice.pl/sale-konferencyjne/ z mozliwoscia zamówienia również dobrego cateringu. Dzieki temu oszczedzimy sporo czasu bo nie musimy szukac dogodnej lokalizacji ani takze martwic sie wypsoazeniem taiej sali na konferencję
Awatar użytkownika
feel09
Posty: 423
Rejestracja: 02 kwie 2019, 11:20

Re: Organizacja eventu

Post autor: feel09 »

To poważna sprawa, ale najważniejsze jest aby zadbać o odpowiednie miejsce. Dobrze dobrana sala konferencyjna może pozwolić na pełen komfort i zdectdowanie większe przyswajanie wiedzy niż zazwyczaj. :)
Justyna951
Posty: 16
Rejestracja: 12 sie 2019, 14:11

Re: Organizacja eventu

Post autor: Justyna951 »

Takie eventy to faktycznie poważne przedsięwzięcie, dlatego warto wybrać sprawdzone miejsce, które zapewni wszystkim gościom pełen komfort i zadowolenie. Ze swojej strony polecić mogę salę konferencyjną w Rzeszowie - http://www.hoteliskra.pl/sale-konferencyjne/. Lokal jest nowoczesny i elegancki. Znajduje się on w atrakcyjnej lokalizacji, a sale wyposażone są we wszelkie potrzebne akcesoria do prezentacji. Poza tym hotel zapewnia smaczny poczęstunek, nocleg w komfortowych pokojach i wiele udogodnień. :)
Awatar użytkownika
Trompka11
Posty: 169
Rejestracja: 23 paź 2019, 19:04

Re: Organizacja eventu

Post autor: Trompka11 »

Pewnie, że tak. Przecież dzisiaj jesteście w stanie skorzystać z oferty sprawdzonych hoteli, dzięki czemu możecie uzyskać o wiele lepszą atmosferę w zespole. Warto zajrzeć do http://www.hotelfajkier.pl/konferencje- ... tegracyjne i samemu przekonać się o tym, jak Wasza firma może na tym skorzystać.
Awatar użytkownika
Tamaris
Posty: 81
Rejestracja: 28 maja 2019, 20:41

Re: Organizacja eventu

Post autor: Tamaris »

Oczywiście, że najlepszą opcją jest korzystanie ze sprawdzonych hoteli. Bardzo fajne eventy organizuje Hotel Łysoń w Inwałdzie https://www.parkhotellyson.pl/konferenc ... kow-7.html . Tu możecie przygotować imprezę nawet na 450 osób. Hotel zapewnia wysokiej jakości catering, bardzo dobra obsługę a także komfortowe pokoje dla gości.
Awatar użytkownika
torka
Posty: 24
Rejestracja: 06 paź 2019, 8:35

Re: Organizacja eventu

Post autor: torka »

Na organizację eventu trzeba znaleźć odpowiednią salę. Jeśli mieszkacie gdzieś w okolicy Bielsko-Białej to śmiało możecie się decydować na http://wroblowka.com.pl/ . U nas szef co jakiś czas wynajmuje ten obiekt, bo idealnie się sprawdza na różne imprezy okolicznościowe
Awatar użytkownika
Chass
Posty: 69
Rejestracja: 17 cze 2019, 14:11

Re: Organizacja eventu

Post autor: Chass »

Mi znajomy polecił ten artykuł https://faktybytom.pl/20191215258750/te ... aki-wybrac . Organizowałem wydarzenie i nie wiedziałem jaki telewizor wybrać. Dzięki temu wiem już wszystko.

oxo line blanco porcelanosa
Dusza jej zapalała się i gasła w samotności, miotała się jak ptak w klatce, choć klatki nie było.
Awatar użytkownika
lowest
Posty: 703
Rejestracja: 21 lip 2019, 10:38

Re: Organizacja eventu

Post autor: lowest »

Aby dowiedzieć się wiecej o tym temacie zajrzyj tutaj: https://victorialublin.pl/pokoje/
Awatar użytkownika
znina
Posty: 119
Rejestracja: 18 maja 2019, 13:59

Re: Organizacja eventu

Post autor: znina »

feel09 pisze: ↑29 lis 2019, 15:05 To poważna sprawa, ale najważniejsze jest aby zadbać o odpowiednie miejsce. Dobrze dobrana sala konferencyjna może pozwolić na pełen komfort i zdectdowanie większe przyswajanie wiedzy niż zazwyczaj. :)
Tak to prawda ale ważne również, aby dane wydarzenie dobrze wypromować. Ogłosić nie tylko na facebooku czy przez maile, ale też dodać na takim portalu, jak https://eventis.pl/. To wyszukiwarka eventów branżowych. Niektórzy nie mają czasu wyszkiwać eventów na różnych stronach, więc najwygodniej im korzystać z wyszukiwarki. Sama to robię. Cenię swój czas. Teraz, jak szukam szkolenia czy konferencji sprawdzam sobie przez tą stronkę, gdzie i kiedy będzie odbywać się najbliższy event.
Awatar użytkownika
michałowa
Posty: 7
Rejestracja: 06 maja 2020, 18:56

Re: Organizacja eventu

Post autor: michałowa »

Organizując wysokiej jakości event,nie zapominajmy o dobrym,wysokiej klasy poczęstunku.Jedzenie jest na tego typu imprezach bardzo ważne.Powinny znaleźć się na nim potrawy wyjątkowe,oryginalne,nietuzinkowe,takie jak owoce morza,ryby i tak cenione trufle https://www.vipdelikatesy.pl/16-trufle-i-produkty
W sklepie tym znajdziemy spory wybór produktów ekskluzywnych,które na pewno zachwycą każdego uczestnika eventu.
Awatar użytkownika
pamela66
Posty: 186
Rejestracja: 04 paź 2019, 8:56

Re: Organizacja eventu

Post autor: pamela66 »

mi się marzy jakiś niezapomniany event typu rejs na Bałtyku, wiele zabaw, łódź rib na wynajem, wielkie tory przeszkód a nie tylko standardowa imprezka w barze
szkło

Re: Organizacja eventu

Post autor: szkło »

To jest też bardzo dobry pomysł ale myślę że teraz o wiele lepsze są na przykład takie https://www.cookup.pl/k/warsztaty/ warsztaty kulinarne w ramach imprezy integracyjnej, nam się to bardzo podobało, cały zespół był zaangażowany, nawet Ci co w ogóle nie gotują a najlepsza była oczywiście wspólna degustacja :D
RobertŻ

Re: Organizacja eventu

Post autor: RobertŻ »

Dobrze zorganizowane imprezy typu eventy firmowe, konferencję czy imprezy integracyjne zostaną w pamięci na długo. Moja firma co jakiś czas organizowała takie imprezy i zawsze staraliśmy się dbać o każdy szczegół od cateringu po transport gości. W styczniu byliśmy na imprezie integracyjnej pod Serockiem i pojechaliśmy tam na dwa autokary, które wynajęliśmy z tej firmy https://pkw-trans.pl/kontakt/.
ODPOWIEDZ