sklep online - gotowa strona?

Własna firma, praca, kariera. Rozmowy o biznesie.
Awatar użytkownika
konstantyn1971
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2023, 21:07

sklep online - gotowa strona?

Post autor: konstantyn1971 »

Witam forumowicze. Czy ktoś z was zdecydował się może na inwestycję w gotowy sklep internetowy? Pytam, bo sam chciałabym rozpocząć swoją przygodę z e-commerce, ale nie mam doświadczenia w tworzeniu stron internetowych. Szukam gotowego rozwiązania, które będzie łatwe w obsłudze, funkcjonalne i estetyczne. Czy ktoś może mi polecić sprawdzonego dostawcę? Dzięki i pozdrawiam serdecznie!
Awatar użytkownika
Kitku
Posty: 101
Rejestracja: 17 sie 2020, 12:54

Re: sklep online - gotowa strona?

Post autor: Kitku »

Jeśli szukacie do waszej firmy rozwiązań w postaci płatności, to moim zdaniem warto zwrócić się do autopay.pl. Znajdziecie tam między innymi Płatności ratalne oraz szereg innych usług w dobrej cenie. Jeśli potrzebne są wam płatności online w firmie, to moim zdaniem warto tam zajrzeć.
Awatar użytkownika
Roch
Posty: 27
Rejestracja: 02 kwie 2019, 14:18

Re: sklep online - gotowa strona?

Post autor: Roch »

Proszę o poradę w dwóch sprawach.
Pierwsza to wybór programu do newslettera w sklepie internetowym w wordpress. Do tej pory miałam Mailpoet ale średnio jestem zadowolona. Polecacie coś innego? I czy jest taka opcja żeby przy zapisie do newslettera klient nie musiał potwierdzać zapisu klikając w link wysłany do niego mailem? Czy można zrobić tak żeby samo jego podanie na stronie sklepu adresu mailowego i kliknięciu "zapisz mnie do newslettera" wystarczało?