Jak usprawnić pracę rejestracji w placówce medycznej?

Własna firma, praca, kariera. Rozmowy o biznesie.
Awatar użytkownika
Kowalski
Posty: 19
Rejestracja: 02 paź 2019, 19:06

Jak usprawnić pracę rejestracji w placówce medycznej?

Post autor: Kowalski »

Jak usprawnić pracę rejestracji w placówce medycznej? Jak wygląda to u Was w przychodniach/poradniach? Korzystacie z jakiś specjalnych programów/narzędzi do rejestracji pacjentów?
Awatar użytkownika
DagaMM
Posty: 85
Rejestracja: 27 kwie 2019, 13:50

Re: Jak usprawnić pracę rejestracji w placówce medycznej?

Post autor: DagaMM »

Aktualnie w placówkach medycznych pracuje się już na różnych programach/aplikacjach do rejestracji pacjentów. Ja osobiście polecam aplikację Medidesk. Mogą dla Was też zrobić bezpłatny audyt, tutaj https://medidesk.pl/bezplatny-audyt-rej ... i-medidesk sobie o tym poczytajcie. Na pewno po audycie otrzymacie konkretne informacje na temat swojej pracy i na temat tego, co powinniście zmienić.
Awatar użytkownika
Filty
Posty: 74
Rejestracja: 10 mar 2019, 23:17

Re: Jak usprawnić pracę rejestracji w placówce medycznej?

Post autor: Filty »

U nas tak samo pracuje się na aplikacji Medidesk. Panie z rejestracji bardzo sobie chwalą a i ja widzę, że są zmiany na plus. Sprawniej to wszystko działa. Skoro technologia daje takie możliwości to trzeba korzystać, a ten program do obsługi rejestracji jest naprawdę inteligentny.
ODPOWIEDZ